miercuri, 30 noiembrie 2011

Melodia Saptamanii : Desteapta-te romane !

Salutare oameni buni. Maine, este 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei si a Romanilor de pretutindeni ! Asadar, in aceasta saptamana eu va dau spre ascultare, Imnul Romaniei. Sunt curios: cati o sa-l asculte si cati o sa-l fredoneze , si mai ales, cati mai stiu din imn. Mai multe detalii despre imn, puteti gasi aici
            Acest Imn se intoneaza la evenimente oficiale. Daca vrei sa afli mai multe detalii despre Imnul Romaniei, poti consulta postarea din data de 29 Iulie, cand am scris desre Ziua Imnului. Prin urmare mai multe detalii aici

            Eu voi fi maine la parada militara de la Arcul de Triumf !

P.S. - Pentru ca azi e sarbatoarea Sfantului Andrei, vreau sa urez tuturor persoanele care parta numele de Andrei, Andreea, Andreia sau alte nume derivate de la acestea, sa aibe parte de multi ani fericiti si sanatosi.
P.S.1 - La multi ani cu ocazia zilei de 1 Decembrie tuturor romanilor "LA MULTI ANI ". Sa nu-si tradeze tara,limba dar si cultura ! 
P.S.2 - La multi ani fericiti si sanatosi, urmatoarelor persoane care sunt nascute pe 1 Decembrie : Mihail-Gabriel Olteanu, Cristian Condea si Dumitru Roman !
             Va pup, toate cele bune !

Un comentariu:

  1. Daca mi s-ar oferi o oportunitate, pentru a pleca din tara, as zice DA din tot sufletul. As zice DA pentru ca, mi-e foarte rusine ca sunt roman, pentru ca suntem catalogati ca o tara de mana a VII-a si suntem huliti si ne meritam soarta. La un chestionar, la care am raspuns pe net, a fost o intrebare legata de plecarea din Romanica si am raspuns ca da, as pleca din toata inima si cu toata fericirea ca ies dintr-o tara de care imi este extraordinar de rusine si sila

    RăspundețiȘtergere