marți, 8 noiembrie 2011

Ajuta, Daruieste,Ttraieste si Respira in Gradina Botanica !

Salutare stimitati prieteni, cunostinte, dar si membri ai familiei mele. Dupa o saptamana in care mi-am recapatat unul din cei mai buni prieteni, sunt to mai fericit. Ura mea, i-a indepartat pe prieteni, dar dragostea lor fata de mine a fost mult mai puternica decat ura mea ! De aceea ma bucur. Ma bucur enorm ca am oameni in jurul meu. Acum vreau sa trecem la alte lucruri serioase. Angajatii de la Gradina Botanica "Dimitrie Brandza" din Bucuresti au nevoie de voluntari, pentru curatenia de toamna. Adunatul frunzelor, taiatul crengilor uscate si asa mai departe. Daca ai timp liber si nu vrei sa te plictisesti, daca ai timp liber si vrei sa ajuti pe cineva, sau daca ai timp liber si vrei sa ajuti natura, o poti face. Poti fi voluntar pentru cel putin o zi. Pentru inscrieri trebuie sa intri aici http://www.teamwork.org.ro/ sau aici http://blogteamwork.blogspot.com/2011/11/participa-si-tu-la-curatenia-de-toamna.html#more  Se pot inscrie toate persoanelor care au iplinit varste de 14 ani !. Se completezeaz un formular, pentru fiecare zi.  Zilele de curatenie vor fi in zilele de sambata si de duminica ale lunii noiembrie, respectiv 13 Noimebrie (duminica) 19 noiembrie (sambata) si 20 noiembrie (duminica). E bine sa va luati la voi un ruccsac plin cu 'merinde' . Nu se stie niciodata cand va fi nevoie... Eu ma voi inscrie. ATENTIE ! Inscrierile se fac pana pe 10 NOIMEBRIE. Aveti posibilitatea sa veniti in gurp: cu clasa, cu colegii de serviciu, cu familia, cu prietenii, cu oricine...;) ca miscarea sa fie mai cu talent...:P. Prin urmare...miscati-va si dati o mana de ajutor, oamenilor care iubesc vegetatia, natura sau cum ar spune unii : viata ! Multumesc...

Va doresc auditie placuta alaturi de  Unu' vs. George Nicolescu - Cantec pentru sanatatea ierbii ( 2002 )


P.S. - La multi, multi  ani  si santate, tuturor persoanelor care poarta numele Sfintilor Mihail si Gavril, dar si a persoanelor ce poarte nume derivate din acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu