marți, 15 noiembrie 2011

Inca o zi...

Buna dimineata. Este ora 4 dimineata si 4 minute. O coincidenta a cifrelor intr-o noapte in care n-am putut sa dorm. Cumpar somnifere. Urgent ! Mi-e teama, de ce va fi...Nu de ziua de azi, marti 15.11.2011 ci de viitorul sumbru pe care il are tineretul din Romania. Duminica am fost la curatenia de toamna organizata TEAMWORK (un alt ong), prieten vechi  al  Gradinii Botanice. Duminica a fost o zi friguroasa dar placuta..Am cunoscut oameni noi, cu care am putut comunica bine si sa facem o treaba buna. Am muncit, am mancat si ne-am distrat, cu adevarat...Au fost multi voluntari. De la profesori, la jandarmi, studenti dar si elevei de la scoala cu nevoi speciale nr.5.  Nu stiu de ce, comunicarea pe care am avut-o cu acei voluntari, nu o pot avea si acasa, cu familia. Probabil nu suntem pe aceeasi unda...Eu sunt prostul ala care face voluntariat si nu castiga nimic. Vorba cuiva. FALS ! Nu castig bani, sau bunuri materiale. Castig in schimb multa fericire si implinire sufleteasca. Nu stiu cate persoane care citesc aceste randuri plictisitoare vor intelege ceea ce am scris mai sus. Puteam sa stau acasa intr-o zi de duminica, dar am preferat sa fac ceva. Ma bucur ca nu am stat acasa. Parol. In casa. Nu cred ca iesea cineva la plimbare in acea zi...
         Cum am spus si mai devreme, mi-e teama. Astazi fratimiu (Silviu) m-a ajutat sa repar un troller. Nu va imaginati ca mi s-a parut deja dubios. I-am spus...A fost prea saritor. Nu a stat pe ganduri...M-a ajutat mai mult decat am vrut si de cat ma asteptam sa ma ajute...Ii multumesc, dar sper sa nu aibe altceva de gand...Care o fi scopul de m-a ajutat ? Trecand peste asta, eu chiar vreau SOMNIFERE ! Cred ca stiu de ce n-am dormit. Astazi am laut salariul fiind singura zi in care am bani, m-am lafait.Aici era problema. Am baut un litru de cola in cateva ore...Nu-i de bine. Nu vreau sa o iau pe alte carari din nou...Ma retrag acum, la ora patru si treizeci si opt de minute (04:38). Plec sa mananc ceva, sa beau un pahar de apa plata si sa ma intind putin. Poate o sa adorm putin. Daca nu voi adormi, ziua de azi va fi un esec total...Voi fi rupt de realitate...Ma adunati cu ambulanta de pe strada...

ps- Acum voi atasa cateva poze de la actiunea de duminica, de la Gradina Botanica !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu