sâmbătă, 3 martie 2012

Salvarea mea : GALOSII !

Salutare oameni ! Ce ati mai mai facut ? Cum o mai duceti ? Eu sunt bine...M-am recuperat saptamana trecuta cat am fost in concediu medical, si dupa ce m-am recuperat, bineinteles ca am fost si in club, sa recuperez...:)). Trebuia. Era doza mea de supravietuire...Ei bine, titlul se refera la altceva...La galosi...A inceput sa se topeasca zapada si prin urmare in bucuresti au aparut...acele lacuri in care poti si pescui (daca pui un peste in ea si te duci cu undita)..Nu se mai putea..mergeam cu ghetele si rezistau ele ce rezistau, pana cand luau apa..Ajungeam acasa cu picioarele fleasca...Ma gandeam cu groaza ca o sa vina primavara si va ploua in nestire...Asadar, am decis sa-mi cumpar altceva..Sa nu mai am piciorul ud..Ajung in Dechatlon sa-mi cupar alte incaltari..N-am gasit nimic. Aveau incaltari, dar nu marimea mea...Ajung in Auchan, si in celelalte magazine de galeria Auchan Militari...Degeaba am luat eu la picior magazinele alea, ca nu am gasit nimic pe plac...Uite asa am ajuns in Sir, Cora Lujerului, IDM Basarab si ultima locatie...Obor. Stiam ca acolo poti gasi orice (si haine copiate). Am luat la picior piata, magazinul in intr-un final am gasit minunatii galosi..Ei bine, am luat o pereche..Marimea 46, pentru ca 45 ma strangeau..E nu port eu atat, dar mergem mai departe...Am dat 15 lei pe ei si sunt minunati..Parca as fi o masina normala, dar caruia ii faci un upgrade...Sincer mi-a fost rusine sa ii port la serviciu, ca intru in tot felul de cladiri si institutii. Toata viata mea, am tinut la imagine..Chiar daca purtam un tricou vechi s-au decolorat, niciodata nu era murdar sau mirosea urat...Ei bine sunt pe deplin multumit de ei si de achizita facuta..Intr-un final i-am luat la serviciu...Si ma simt minunat in ei...
La sfarsitul lunii martie, daca voi avea banuti....imi voi indeplini un vis...Voi ajunge la Chisinau..Tare dor imi e de orasul ala...Vreau sa vad si noile troleibuze, pe care le-a achizitionat primaria orasului Chisinau, condusa de Dorin Chirtoaca...Mi-e dor...Vreau sa ma plimb prin parcul Stefan Cel Mare si Sfant...Vreau sa intru din nou in magazinele Bucuria si sa ametesc de atata ciocolata pe care o vad acolo...! Vreau sa ajung din nou...Vreau sa ma simt din nou bine...:)..Vreau sa ma vad  cu Ruxanda...Vreau ! Acum ma retrag...Va arat si cateva poze cu galosii..
p.s.- Am uitat sa va spun, dar galosii sunt si imblaniti...:D !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu