luni, 12 martie 2012

Cu pieptul inainte...

                Oameni buni, suntem la jumatatea lunii martie si primavara se tot lasa asteptata Mie imi place frigul, dar conform calendarului acum ar fi timpul unei primaveri frumoase. Se pare ca inca nu avem parte de ea...Asta e, mergem cu pieptul inainte !
                Din pacate, la serviciu cred ca am zilele numarate. Sper totusi sa ma insel...Vineri am aut o discutie aprinsa cu unul din sefii mei. Asta e, daca nu ma duce capul, poate nu pot avea aceasta functie (meserie), cu toate ca-mi place la nebunie, pentru ca am activitate tot timpul si ce-i drept am si o zona  frumoasa de 'fructificat'. Asadar o sa vedem noi ce va fi.
                 In acest sfarsit de saptamana m-am distrat maxim, dar mai lipseau cateva persoane din tablou. e vorba de Alina Bucur si de Lorena Matei.Am fost cu Ada, Cristina Andrei Fudulica si iar un Andrei in club si ne-am distrat  super tare. Am dormit putin si asta nu ca am fost in cluburi, ci din cauza faptului ca Eliza (nepotica mea) m-a trezit sambata de dimineata la pra 7:30. De ce credeti ca m-a trezit la ora aceea ? Va spun eu :pentru ca ii era foame ! Am fost afara cu ea si sambata dar  si duminica, iar duminica m-a trezit la 10:30..Astept si eu sa via vara, cu toate ca-mi place iarna...Astept sa vina vara pentru ca vreau soare, mare si distractie. O sa va atasez cateva poze din acest sfarsit de saptamana. Va doresc o saptaman minunata..!



Si iat-o pe Eliza la 4:30 dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu