sâmbătă, 10 decembrie 2011

Ce incepe bine se termina prost, iar tot ce-ncepe prost, se termina si mai prost !

Salutare oameni buni. Dupa cum vedeti titlul postarii, cam asa s-a petrecut saptamana care aproape ca s-a terminat...Ce incepe bine se termina prost, iar tot ce-ncepe prost, se termina si mai prost ! Simplu...Iata de ce...Am avut o saptamana cu tot felul de peripetii mai mult, sau mai  putin importante, dar una m-a facut sa spun : Traieste clipa. Mama a avut ceva probleme de sanatate . "Nimic grav", tinand cont ca a fost dusa la spital cu ambulanta, deoarece avea tensiuna 24 cu.....  Ambulantierii au stat 45 de minute acasa, sa urmareasca  tensiunea daca o sa scada sau nu, dupa ce i-au administrat ceva medicamente. Nimic. Dupa 45 de minute au hotarat sa o duca la spital pentru anumite anallize amanuntite. M-am speriat cand am primit un telefon si mi s-a spus : "nu e nimic grav". Asta a fost o vrajeala sa nu ma sperii. Din fericire sau nefericire, mai stiu si eu cateva chestiuni legate d eprimul ajutor, tensiune, etc... Am avut cursul de prim ajutor absolvit.. Bineinteles ca m-am socat, ca de dimineata nu avea absolut nimic, iar dupa  cateva ore, primesc telefon ca e deja la spital..Putea sa faca lejer o comotie crebrala, sa ramana paralizata pe viata... De aceea, va spun sdin nou. : TRAITI CLIPA, macar acum cat sunteti tineri si mai puteti. Trecand peste asta, cateaua din fata blocului, Capsunica (Muher), a fost lovita de o masina si  avea probleme grave. De aceea, a fost eutanasiata. Pacat de puii aia, care sunt asa frumosi.. Si SOC !  Azi de dimineata era sa fac INFARCT ! Cum credeti ca m-am trezit ? Speriat. S-au apucat astia sa reabiliteze termic blocul si acum izoleaza apartamentele de la parter, pe dedesubt..Adica placeaza tavanul de la subsol.Va dati seama, ne izoleaza astia si in cur...M-a trezit mare zgomot de la o ditamai bormasina, tocmai cand se crapa de ziua.Voi intelegeti ? Atunci cand se crapa de ziua  !..Off...Fute-i-iar dracu' sa-i futa de siiliticii pulii.
PS     -  Nu suna IRESPONSABIL la 112, un poate avea nevoie de ajutor !
PS1   - Daca stati la curte sau la bloc, si vreti un caine, avem noi. Sunt cativa pui, geniali...
PS2   - De saptaman viitoare schim iar ceva legat  de postari. LUNI o sa avem : Melodia saptamanii, MIERCURI o sa avem : Ziua curiozitatii, iar VINERI  o sa avem : Veche si buna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu