marți, 22 mai 2012
Transpiratia, strica reputatia !
O campanie de succes, trebuie repetata. Asa au spus si cei de la conducerea RATB, inainte de a veni vara, de a veni caldura aia care ne lesina in autobuzele fara aparat de aer conditionat , tramvaie care nu au geamuri care se pot deschide sau troleibuze in care stai si tranpsiri, ca nu intra aer, asadar.....
(poza facuta la statia de metrou Piata Unirii 2 - Lanaga Hanul lui Manuc)
Transpirația strică reputația. Bucureștenii vor primi deodorante cadou la abonamentele la mijlocele de transport în comun.
Bucurestenii vor primi un antiperspirant roll-on Rexona la fiecare abonament cumpărat sau la fiecare reîncărcare a portofelului electronic, în perioada 14 mai – 15 iunie, în intervalul orar 14.00 – 15.00.
Ghișeele Regiei Autonome de Transport București intrate în campanie și semnalizate cu mesajele Rexona sunt următoarele: Big 2, de la Sun Plaza, Universitate, de lângă fostul bloc Dunărea, Romană, la ASE, Perla, Eroilor, Unirii 1, Unirii 2, Gara de Nord (Witing Coloane), Vânătorul, și Mihai Bravu, din zona Obor.
“Fiindca in Romania consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus fata de cel inregistrat in tarile din vestul Europei, Rexona a derulat in primavara anului 2007 o campanie de comunicare pentru a impulsiona cresterea consumului de deodorant. Campania, derulata pe TV, in revistele pentru femei, pe panouri stradale, pe autobuze si in metrou, a atras atentia asupra necesitatii de a folosi un deodorant in fiecare zi, cu sloganul “Transpiratia strica reputatia”.” – se arată pe site-ul Unilever, compania care a lansat campania, încă din 2007. Pe ghiseele care vor distribui aceste antiperspirante, se afla un PANOU, care anunta aceasta campanie ! In reclama apare o femeie. Problema e alta. Femeile se spala si sunt ingrijite, mult mai bine decat barbatii ! Oare aceste antiperspirante sunt unisex !? !? Ramane de vazut si de...simtit. Calatorie placuta ! ! !
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu