marți, 5 iulie 2011

Pai ce, ne batem joc de scoala !? !?

Dragii mei, nu mai are rost sa spun si eu ce cred, despre rezultatele de la bacaluareat, pentru ca ele sunt sub orice critica. Trecand peste, noi romanii suntem obisnuiti sa facem haz de necaz. La putin timp dupa afisarea rezultatelor, au aparut si primele bancuri, dar si clipuri video, care arata dezastrul din invatamant. Acest dezastru este datorat in primul rand elevilor, dupa care al parintilor, al profesorilor si nu in ultimul rand al ministrului. Asta cred eu, cu tarie. De ce si vina ministrului ? Pentru ca n-a avut incredere in profesori si a pus camere de supraveghere in salile de examen. Eu daca ma aflam in sala, ma cacam pe mine de frica. De ce ? Orice gest pe care-l faceam putea fi considerat "tentativa de furt". Trecem peste si va arat primele bancuri, legate de BAC 2011. Vizionare placauta la cele doua clipuri video. ! !
Iata ce spune HItler, de rezultatele slabe la bacalaureat sesiunea iunie 2011 ! !






Acum si cateva bancuri :

- Ai luat bac-ul?
- Da.
- Cu cat?
- Cu 4000 de euro

-Ce a picat la bac?
-Tot liceul...

-Ce ti-a picat la bac ?
-Fituica...:(

Un elev de la BAC 2011 intra in aprozar. "Dati-mi niste cartofi". Vanzatorul il intreaba "De cat?". "Decat cartofi, da" raspunde elevul

Pana data viitoare, fruntea sus celor care au picat examenul. Nu sunteti primii, dar nici ultimii.

P.S. - Astept catigatorul sa se anunte, sa-i trimit cadoul. Raspunsul corect a fost C- 35 de oua (mancate intr-o saptamana ! Premiul este un fanion cu steagul Romaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu