luni, 18 ianuarie 2010

Gay-ul de la blocul X

Na, ca a trebuit sa o fac si pe asta. Nu ca as vrea sa-l fac de cacat pe Lucian, dar faptul ca inca are o minte inchisa, o minte proasta si cenzurata de prostia lui care e mult prea mare fata de bunul lui simt...Cum pula mea frate ! ! ! !
Saptamana trecuta a trebuit sa trec pe la mami (mama lui Lucian si a lui Alex, cunoscut si sub porecla de Vrabet). Am fost socat de faptul ca Lucian imi dadea un raport care oricum nu ma interesa, acela ca a vazut-o pe Sabine cu gay-ul de la blocul 6.
Eram fericit ca ea plecase cu el in oras. Absolut ceva normal (nu vreau sa-i dau numele lui). Nu pentru a-l proteja pentru ca oricum are o conceptie foarte buna desprea viata si prieteni, dar pentru fericirea mea personala nu am s-o fac...Dupa cum spuneam, mi-a spus ca era cu gay-ul de la blocul 6 si se indrepta spre tramvai. Nimic neobisnuit pana aici..Eu salivam de mirosul prajiturilor pe care le facea mami acolo...Erau placinte cu mere si negrese..O minunatie, mai ales ca eu daca i-as da mamei un rahat ar face mare bunatate din el...
Maica-sa intreaba : - "Ce, avem vre-un gay pe la noi pe la bloc ?" II spun repede si raspicat : Da.
Nimic anormal pana aici,. raspunsul ei a fost unul placut...: "-Si ce daca. Aveam si eu unul la munca, si era foarte sufletist.."
Ce m-a umplut pe mine de nervi, a fost faptul ca nimeni nu are nimic impotriva faptului ca el si-a ales orientarea. Explozia nervilor si-a atins puterea maxima atunci cand Urechiat (Lucian) spune urmatoarele cuvinte : "- Cum ma sa mergi cu un gay pe strada !? !? " Coaie, esti cretin !? !? Daca o vedea pe Sabine cu doua lesbi, se ducea acasa imediat si de fericire mai punea un rand de faianta.
Am crezut ca pic acolo jos. Ce minte seaca. Nu am mai auzit pe nimeni sa spuna asa ceva. In loc sa se destepte si el, mai rau...Un cretin care nu stie ce inseamna viata...Am ripostat imediat prin vorbe cum era normal sa fac. Nu aveam cum altfel sa ripostez la o minte incuiata de prea multi ani !
Acest gay i-mi e prieten bun. Eu i-as da si haina de pe mine daca ar avea nevoie, si el la fel, chiar daca nu m-ar incapea...:) . Pe langa acest lucru, e un foarte bun hayr-stilist. Am copilarit impreuna. Chiar daca el a fost mutat o perioada de aici, a ramas acelasi...Un tip deschis, fericit de ceea ce e si ceea ce face !
Am copilarit cu Lucian, la el in casa ani de zile. Am mancat impreuna acelasi cacat, aceeasi ciorba, am baut acelasi vin impreuna..Furam struguri, saream gardul la strand...
Eu daca v-as spune ca de maine sunt gay 100% ce a-ti face !? Nu m-ati mai baga in seama !? M-ati scuipa !? M-ati injura !? M-ati lovi pana as lesina !?. Traim intr-o lume libera si fiecare isi alege drumul in viata. Lucian nu m-ar m-ai baga in seama !? Atata timp cat el respecta omul de langa el, nu inteleg ce as avea impotriva vointei lui spre fericire.( va rog lasati-mi mesaj sau comment, daca mi-ati face ceva s-au m-ati respecta in continuare.)
Din pacate mai exista oameni inchisi la minte, dar din fericire as vrea sa nu dau peste ei...Unii isi mai merita si soarta sau porecla !
Nu conteaza, sexul, orientarea sexuala, culoarea, etnia, nationalitatea. Conteaza sa fi om, sa respecti si sa ajuti, fara a cere nimic in schimb.
Sabine, gay-ul de la blocul 6, va iubesc ! ! !

10 comentarii:

  1. http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/men/article6990013.ece

    RăspundețiȘtergere
  2. nu conteaza ce este ,,atat timp cat este om,,,cunosc astfel de persoane si sincera sa fiu sunt niste oameni cu un suflet mare,,,cei ce spun lucruri urate despre gay sunt niste prosti si oameni fara minte,,scz de jignire dar asa ii vad eu,,mai bn zis gayy sunt cei mai buni prieteni,,,,

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate..fiecare e liber sa aleaga ce vrea...trebuie sa trecem o data peste prejudecatile astea...bafta...e ok blogul tau...Claudiu Manciu

    RăspundețiȘtergere
  4. eu daca as afla ca esti gay te-as renega !!! sison!

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer.. no offense.. ai dreptate ca noi detinem liberul arbitru dar..totusi!hai sa fim ceea ce ne-a lasat Dumnezeu si sa incercam sa ''jucam'' dupa regulile lui pentru ca (eu cel putin cred) ne va fi bine..hai sa ne uitam din acest moment catre trecut si sa tragem cateva concluzii - cate dezastre ''naturale'' se intampla acum..sau s-au intamplat acum cativa ani (sau cat de dese sunt acum!) si cate s-au intamplat acum cateva secole?? Este adevarat ca nu se intampla totul din cauza celor care o iau razna (dpdv sexual) dar.. totusi..oare unde vom ajunge?? se pare ca totusi a fost o greseala sa avem atata libertate (si asta este parerea MEA si ma astept la replici multe.. ohooo!) si aici il amintesc si eu pe Badea (ca vad ca il urmaresti) poate stii ca tot el a spus ca in stadiul in care suntem decat o mare cadere si apoi o renastere ne-ar mai scoate din cocina in care suntem..nu avem leac!
    Si revenind la parţari.. cam cum ti se pare sa il vezi pe asa-zisul Naomi la tv bagat in sema in emisiunile de retarzi?? acesti oameni ne reprezinta???cum pana mea sa apari la tv si sa spui ca ai fost nu stiu unde in afara (chiar nu imi amintesc anume) si sa spui ca te-ai dus intr-un bordel si te-ai prostituat si ca a fost urat.. si ca oamenii erau reci..si sa plangi ca te-ai simtit aiurea??? da-o-n MORTII EI DE VIATA si de liber arbitru! Imi este scarba! bine ca.. mie imi este scarba de lumea in care traim..in tara in care traim.. la ce s-a ajuns..cum sa vezi un cersetor in pijamale in intersectie la -10grade Celsius??? in ce tara traim??? spune-mi tu..
    Astept replici si mai ales cu argumente!

    Alina (fosta ta colega de generala) Urs
    PS: stiu ca am scris mult..poate va avea cineva rabdare sa citeasca tot :))) si stiu ca ar fi indicat sa imi fac si eu un blog :)))
    Haidi pa! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Allina. De ce se intampla toate astea ? Pentru ca "noua" ne place. Naomy nu este gay, e un transexual si nu intra in discutia noastra. Din pacate "noua" inseamna majoritate in Romania si acestei majoritati ii place circul...:| . Iar Dumnezeu ne-a lasat asa pe toti si de aceea se intampla nenorociri, aici te contrazic, cu povestea lui NOE. Inca de pe atunci erau nenorociri..:( Iar inmultirea pasarilor intre specii este o nenorocire ? Ok...Atat am avut de spus. Multumesc pentru "verificarea" blog-ului din cand in cand..:) Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca totusi sunt diferente intre noi si pasari...zic...nu? :))) Noi ar trebui sa gandim ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Gandim, dar de ce sa gandim ca sa nu ii suparam pe ceilalti ? Ala esti, asa te simti cel mai bine...Fi tu insuti !

    RăspundețiȘtergere
  9. eu asta gandesc pt ca asta simt... nu pt a nu-i supara pe ceilalti. Si multumesc parintilor (in primul rand lor pt educatia primita si invataturi) si lui D-zeu ca inca am toate mintile si nu am luat-o pe araturi si sper si ma rog cu acea putina credinta (pt ca recunosc ca nu le am cu bisericile..credinta) sa nu ajung vre-odata sa o iau aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  10. buna
    stiu k nu e asa importanta parerea mea dar totusi zic k imi permit sa-ti zic kte ceva din moment ce ti-ai pus la status link-ul (e pt toata lumea)... asa... deci d respectat te-as respecta in continuare dak ai fi gay pt k eu una n-am nimik cu ei... ba kiar imi sunt simpatici (e treaba fiecaruia ce face cu viata lui :D) dar stii pt ce altceva nu te-as respecta? nu te-as respecta dak ai continua sa scrii cu greseli de ortografie pe blog(foarte multe)... sincer ai multe greseli si k sa alegi sa-ti faci un blog mi se pare o decizie buna atat timp cat ai cu adevarat lucruri importante de spus si atat timp cat stii sa scrii... fara supararre... sper sa nu te superi pe mine...zic si eu doar adevarul... asa k pe mai departe vezi ce faci ...
    te pup si ai grija de tine si de blogul tau in continuare :*:*:*

    P.S.: sunt constienta ca eu sunt nimeni pt tine dar am citit si mi s-a parut destul de aiurea lucrul asta... kiar n-as vrea sa te superi pe mine :*

    RăspundețiȘtergere