duminică, 3 ianuarie 2010

Bun venit, 2010 !

Bun venit,2010....Anul a inceput intr-o mare veselie, asa cum s-a terminat si anul 2009. La petrecere am fost doar noi,prietenii. Petrecerea a fost frumoasa unde am baut si am mancat pana n-am mai putut...Dovada fiind amintirea mea cand dadeam la boboci. Sfarsitul de an m-a gasit la petrecere, deja cu ceva paharele luate la bord iar anul nou m-a prins vesel, ca niciodata...
La gazda noastra de revelion am gasit ceva ce iubeam de cand eram mic...un bibelou. Ma credeti ca eram tentat sa il fur...? Cat de idiot sa fiu ? Am spus gazdei ca il vreau neaparat...Il vreau. Ii voi da altul l-a schimb...Trebuie sa iau acel bibelou...
Petrecerea a fost frumoasa, drept dovada ora la care am plecat. Era aproape 6, cel putin asa imi amintesc...De la aceea petrecere am plecat cu sorcova la Bazil..De, era singura zi a anului cand spuneai adevarul si lumea te credea. Acolo am mai petrecut vreo 2 ore cel mult ca am inceput sa dau la boboci. La prima petrecere am baut doar vin rosu si tare de tara, iar la Moni si Bazil doua pahare de vin alb. Mi-au pus capac...M-am dus si eu la toaleta sa fac si eu o treaba mare....Ce credeti ? Era sa fac doua deodata...M-am apucat sa dau la boboci, cu chilotii in vine...Hahahaha...Ca niciodata ! Cum mah sa ma apuc de-o treaba si sa fac alta !? !? Dupa acei boboci pe care i-am dat la apa...Am tras un binemeritat somn, dupa care iar....PARTY ! ! !
As fi scris aici si numele prietenilor cu care am petrecut aceste zile minunate, dar nu pot ...Voi enumera totusi cativa : Catrinel si Florin , Roxana ,Romi si Adina, Mirela si Mario, Bogdan si Andrei....Restul e tacere...
Ca si de Craciun, am primit iar o multime de mesaje. Unele numere de telefon nu le cunosc si autorii nici macar nu s-au semnat...Sunt niste badarani. Ce-as putea sa le cer !? NIMIC ! Voi posta aici cel mai populare mesaje pe care le-am primit cu ocazia revelionului.
Primul mesaj pe care il postez, l-am primit de 16 ori ! Cata lipsta de coloana vertebrala...Sa copiezi un mesaj si sa-l dai mai departe sa arati ca iti pasa de destinatar. Puteai sa scri orice, numai sa fie scris de tine. Iata cum suna : " Spune-i Anului ce vine sa-ti aduca numai bine si mai spune-i sa iti dea, tot ce vrea inima ta: fericire,sanatate si multi bani ! La Anu' si la Multi Ani ! "
Al doilea mesaj primit dar de 15 ori, este acesta. Acest mesaj l-am primit in doua variante. Cel normal care incapea in doua mesaje si cel scurtat de altii sa incapa intr-un mesaj, sa nu dea nici bani mai multi sau sa consume mesaje aiurea...Textul scurtat din mesaj, suna asa : "Va doresc de 2010 ori cate 12 luni de fericire, 52 de saptamani de distractie,365 zile de succese,8760 de ore de sanatate si 525600 minute de noroc. LA MULTI ANI ! "
Cel mai genial mesaj l-am primit de la George, cunoscut drept Jazz, care suna asa : " Un an nou fericit ! Etc. "
Cu acestea fiind spuse, zilele de distractie de la inceputul anului au trecut si acum trebuie sa luam in piept anul ce-a venit. Va urez : LA MULTI ANI, iar acest an sa fie categoric mai bun decat 2009 din toate punctele de vedere"

3 comentarii:

  1. La multi ani!
    ...dar ce inseamna "a da la boboci"? :-?
    Silvia

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Silvia. La voi in Abrud cum se spune la "a vomita", dar intr-un mod mai frumos? A vomita = a da la boboci ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :d...aaam inteles! pai spunem despre o persoana - in acest caz ca ii este rau:)
    O seara placuta!
    Silvia

    RăspundețiȘtergere