luni, 7 decembrie 2009

Un nou inceput...

Dupa cum bine stiti cu toii, ieri 6 Decembrie a fost zi de alegeri si de circ in Romania. Dupa cum era de asteptat circul a fost din belsug ,gratuit, dar si de prost gust. Am fost la vot , am votat . Nu am ales rosia, dar nici portocala. Am alex un mix bun dintre cele doua, adica un vot nul. Nici cu capra, dar nici cu barza. Seara circul a fost si mai de proasta calitate cand s-au anuntat primele sondaje facute publice. Am hotarat sa ma uit la un film sau orice altceva ce nu e legat de politica si de alegeri. Maine voi posta aici trairile mele pe care le-am avut cand am traversat Prutul sa ajung la fratii mei din Basarabia. Sigur veti rade si veti trai emotiile pe care le-am avut eu acolo. Din media am aflat ca ambii candidati au castigat cursa pentru Presedentie. URA ! a iesit presedinte, exact cine am vrut eu...Romania are de azi un nou presedinte si un nou inceput. Sper ca acest inceput sa fie bun pentru toti romanii de pretutindeni...Pana data viitoare va doresc numai bine...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu