joi, 10 decembrie 2009

La multi ani, voua

Astazi suntem in 9 Decembrie . Zi in care au de sarbatorit ziua de nastere 3 persoane. Moisescu Beatrice, Gudi Alexandra si Stan Mihai. Prin urmare, am fost si eu chemat la un suc sau bere cum am preferinta de una din aceste persoane (Beatrice). M-am pregatit constiincios pentru fiecare sarbatorit cu o mica atentie, o maslina, alea alea...Ma vad in acea locatie. Pentru mine, era prima data cand faceam pasi in acea locatie, dar e o locatie in care nu as vrea sa mai ajung. O locatie care imi aduce aminte de barurile care apareau ca ciupercile dupa ploaie in anii imediati de dupa revolutia din 1989. Daca scoateam Lcd-ul din acel local si puneam musama pe masa, ma vedeam deja in copilaria nefasta, cand ma duceam cu tata la cumparaturi si dupa aceea se oprea langa piata la vestitul "bazar" Oribil... .

Nu m-am simtit bine deloc, cu toate ca am vazut persoane care nu le mai vazusem de un secol si care chiar imi era dor de ele : Bogdan si Gabriela (Gabita) .

Sunt acasa si deja nu mai am chef de nimic. Maine incepe o noua zi....Prin urmare incercati sa nu ma ajungeti pe oriunde, ca nu stiti cum o sa va simtiti. Daca nu va simtiti bine, prefaceti-va ca va e bine, sau daca nu, faceti ca mine. Plecati. Prin urmare sunt acasa, am scris o leaca aici si nu ramane decat sa le urez banalul " La multi ani" . Va mai doresc sanatate si cel mai important lucru pe care il vrea fiecare om : RESPECT ! numai bine de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu