sâmbătă, 14 aprilie 2012

Paste fericti !

Oameni buni, a sosit si Pastele...O sarbatoare care duce multi oameni la biserica. Nu stiu cati, datorita vremii, dar multi. Sunt curios cati oameni vor da 'CHECK IN' ca sunt la biserica/manastire. Sunt curios si cati oameni vor da LIKE...Daca asa a a zjuns si sarbatoarea asta, e vai de curu' nostru. Nu sunt eu marele credincios, dar parca nici asa...Ma voi duce la biserica, voi lua lumina si o voi aduce acasa...Dupa aceea voi pleca in club. Doar si B.O.R. spune sa ne bucuram. Eu asa stiu sa ma bucur. Nu siu cat de bine, dar voi incerca. Am si eu BUBELE mele care tot au crescut...
Pre simt ca o sa vad pitipoancele fetele vor barfi intrele : ia uite-o p-aia cum e imbracata...Ce pantofi are...(alea alea) iar  badaranii, baietii vor vorbi despre fete, si despre fotbal...Nu ca ai avea ce sa vorbesti in timpul slujbei, dar daca tot te duci 10 minute la biserica, e bine sa lasi celelalte subiecte acasa ! Asadar, nu vreau sa mai aud de iepuras ! Aceasta traditie este copiata, ca si altele...In fine...Va doresc tuturor Paste fericit alaturi de cei dragi sufletului vostru si sa aveti parte de multa bogatie suflteasca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu