marți, 3 martie 2015

Primul martisor

          Dragii mei, tocmai ce v-am scris acum ceva timp ca o sa scriu mai des. Va mai si promisesem. Iata ca scriu. Vreau sa va spun ca anul  acesta este primul in care pe data de 1 Martie, am primit un martisor. A fost o surpriza placuta, tinand cont ca eu cunosc multe persoane din zona moldovei si ea a fost singura. Asadar va scriu acum ca am avut o gramada de emotii. M-am bucurat ca un copil. Primul meu martisor.Va spun ca sunt fericit, datorita colegei mele, Flavia Stefura. A fost singura persoana din zona moldovei, care a tinut la traditii. Multumesc Flavia, ca tii la datini si ca mi-ai facut ziua mai frumoasa !.
         
      Iata ce mesaj dragut are acest martisor :
"Acum cand florile de gheata pier
Si primavara iar invie
Sa-ti fie micul martisor
Prilej de bucurie"
      Si a fost. Chiar m-am bucurat enorm pentru primul martisor primit in viata mea !
      Dragii mei, va doresc o primavara minunata, alaturi de cei dragi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu