luni, 10 octombrie 2011

Istoria unei luni, in 30 de poze !

Salutare oameni buni. Bine v-am regasit acum, cand toamna a intrat calare peste noi cu vantul ei rece si cu frunzele ruginii cazute pe trotuarele pustii. In aceasta postare va "servesc" cu 30 de poze facute de mine in ultima luna...
Pozele sunt facute de mine, in Bucuresti, la ore diferite si locuri diferite. La fiecare poza voi pune si o scurta prezentare. Incep cu cea mai recenta poza.




- Un drum se termina, altul incepe. Morala : Ai grija pe unde mergi ! Poza facuta pe Soseua Viilor (07.10.2011 - 16:41)



- Omul acesta a furat acea bucata de gard, ziua in amiaza mare. Mi-a spus clar : Nu-l fur azi, dar il fur maine...
Problema era alta : a spus ca n-a mancat de doua zile, dar a avut o rezistenta buna la 100 m CU gardul.... Poza este facuta pe Drumul Sarii ( 07.10.2011 - 14:56)




- Oriunde, oricand NAIK ! Poza este facuta in Drumul Taberei pe strada Parva (07.10.2011 - 07:40)




- Probabil il stiti pe acest domn care a protestat pe acest panou publicitar de la Piata Unirii. (04.10.2011 - 14:07)




- Fantana de la Universitate de la Facultatea de Arhitectura. In fiecare zi e tot mai putina apa in acea fantana. Oare vampirii au secat acea fantana sau gospodinele pensionare au luat apa crezand ca este bulion !? - Reclama la serialul Tru blood de pe HBO ! (04.10.2011 - 11:43)




- Aceasta poza e facuta la nici 50 de m de intrarea profesorilor de la Liceul Marin Preda din sectorul 6. O fi bine sa incepi ziua cu un gratar !? (04.10.2011 - 07:37)




- Deschiderea clubului BLUE NIGHT. Distractie garantata alaturi de un personal senzational si un dj. pe masura. Sa nu uitam si clientii. Aceasta poza e facuta vineri la BASARABIAN PARTY ! (01.10.2011 - 01:23)



- Acum va prezint un metru de tequila ! Poza e facuta tot in BLUE NIGHT, dar sambata noapte, atunci cand distractia era la ea acasa. Muzica era buna iar oamenii la locul lor: pe ringul de dans ! (02.10.2011 - 12:13)





- Aici va prezint steagul Romaniei. Acest steag reprezinta altarul meu. Este unul din cele 4 pe care le detin. Iubesc aceste culori si tara pe care o reprezinta acest steag ! (30.09.2011 - 11:55)





- SALVATI ROSIA MONTANA ! (27.09.2011 - 12:26)


Acum puteti sa-mi spuneti ca am si capul mare, nu numai gura si nasul ! Poza facuta la promovarea "Scufitei Rosii" Serviciul de babystting, al Crucii Rosii Romane, Filiala Sector 6. Tu pe mana cui iti lasi copilul ? Aceste bone sunt singurele din Romania care sunt calificate...! (24.09.2011 - 14:29)




Mai multe detalii despre acest serviciu puteti gasi aici : 021.31.31.499 si
pe www.scufitarosie.org
. Tu pe mana cui iti lasi copilul !? (24.09.2011 - 11:19)




- Bulevardul Magheru asa cum nu l-ai mai vazut vreodata ! Liber ca pasarea cerului ! (24.09.2011 - 08:32)





Aici avem magazinul Unirea, care ia o haina noua, dupa o imbracaminte comunista pe care a purtat-o mai bine de 20 de ani. Dupa cum bine stiti, aripa Calarasi e imbracata in negru de cei de la Zara, iar aripa Splai e imbracata in alb de cei de la H&M. Acum urmeaza centrul si sper sa fie color...:D ! ! (23.09.2011 - 11:15)



- Marsul biciclistilor. De ziua internationala fara masina sau a mersului nepoluant ! (22.09.2011 - 18:57)



- Asta sunt eu :) . Sergiu de la Best Letter Courier...Va pup...:D . (20.09.2011 - 18:23)


Vrei bilet ?Stai la rand. Ne miscam si noi mai cu talent !? Nu am crezut vreodata ca o sa existe cozi la casele de bilete ale RATB-ului... ( 19.09.2011 - 08:07)




Parada elevilor bucuresteni. Ea este Printesa. Vine sa ma ia...Poza facuta la Piata Unirii ( 18.09.2011 - 16:52)



Harta ROMANIEI ! Merita sa cititi ce spunea Regina Maria despre Marea Unire ! Acesta poza este facuta in Arcul de Triumf ! (17.09.2011 - 17:06)





Eu sunt acolo jos. Am fost roller si am fost accidentat grav. Am fost inconstient cateva ore. Stati linistit. Am fost doar o victima la concursul interbalcanic de Acordoare al Primului Ajutor... Concursul s-a desfasurat in complexul studentesc Agronomie (17.09.2011 - 10:28)



In tramvaiul 41. Doi oameni, doi sarbatoriti, aceeasi zi. Nu mai are rost sa trec data si ora, pentru ca se vede din poza...:D.



Lorena, o buna prietena, intinsa pe iarba din Gradina Japoneza (11.09.2011 - 16:17)



Doi oameni, doi sarbatoriti, o singura zi. Noaptea intr-un club (din pacate nu-i pot da numele). Iata si data: 11.09.2011 - 02:15.



- Acelasi club, tot pe 11 septtembrie, la ora 00:00. O supriza facuta de prietenele mele : Alina Si Lorena. Va pup nebunelor si mi-e dor de voi !





Aceasta poza, dar si urmatoarele doua, sunt facute pe Soseaua Iancului din capitala, langa intersectia de la Electroaparataj. Cele doua domnisoare lipeau de zor afise pe o cabina telefonica. Le-am facut poze, ca doar erau doua bunoace (hapciu). Mare a fost surpriza sa vad ce lipeau ele. Vizionare placuta si odihna activa ! ! (14.09.2011 - 16:09)












- Trebuia ca odata si odata sa sufar si eu (nu !? ). Poza unui cocalar, facuta intr-un lift de la Unirea Shopping Center. (14.09.2011 - 14:35)





- Ultimele poze sunt facute la Filiala Sector 6 a Crucii Rosii Romane. Este petrecerea supriza pe care mi-a facut-o Monica, alaturi de alti prieteni de acolo. Va multumesc. In special Monicai. Stie ea de ce.

ps:- ultimele doua poze nu sunt facute de mine...:)
Oameni buni, ne vedem tot aici cu alte stiri, barfe si toate cele legate de viata mea. Pana data viitoare, numai bine...

4 comentarii:

  1. Pozele sunt funny si comentariile la fel. Interesante sunt pozele cu ce spunea Regina Maria despre Marea Unire si cu noul serviciu de babysitting al Crucii Rosii: Scufita Rosie, iar extraordinare sunt cele care te surprind pe tine emotionat in fata celor 2 torturi:)
    Multumim ca ai share-uit cu noi cate ceva din ce ai trait si vazut luna trecuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. salut, am o rugaminte: agaugi in lista ta si blogul meu? merci

    RăspundețiȘtergere
  3. BLOGUL SE IMBUNATATESTE ! FELICITARI ! tudor .lasa mi telef. tau pe mess.

    RăspundețiȘtergere