duminică, 27 martie 2011

Brasov, granita spre impacare, linistire, fericire...

Brasov ? Da. Pe 26 Martie am plecat la Brasov. De ce ? Simplu. Sa cunosc oameni si sa ma distrez. Ce-i drept ce am vrut, aia am gasit. Un om care m-a tinut in "puf" cat am stat cazat la el... Ce am facut eu ? Mi-am facut de cap. Mi-am lasat bagajele si am "fugeat" in oras. Am fost cazat langa Parcul Zoologic (cartierul Noua).
O zona frumoasa si linistita din Brasov, fata de agitatia care este in centru. totusi o agitatie linistita, fata de agitatia din Bucuresti. M-am plimbat toata ziua si am vazut ceea ce nu mai vazusem pana acum in Brasov. Duminica dimineata am plecat iar la picior, in centru, in Piata Sfatului. De la ora 12:00 se juca Hora Unirii. Studentii basarabeni erau deja in posturi. Doar eram in data de 27 Martie, ziua in care Basarabia s-a unit cu Romania. Am avut planificata aceasta iesire in Brasov, cu mult timp in urma. Daca nu o planificam din timp, pe data de 27 Martie, eram la Chisinau, acolo unde cu adevarat romanii de acolo, respecta istoria. Oricum in aceasta vara vreau sa dau o fuga la Chisinau. Nu am ajuns niciodata vara, cand copacii inverziti te protejeaza de caldura si-ti ofera o placere imensa iar florile iti dau o mireasma care te face sa nu mai pleci de acolo. Nu vreau sa mai zic de fetitele dulci pe care la gasesti si in Chisnau inima geamana a Bucurestiului... Vreau sa vizitez Gradina Botanica acolo, dar si Gradina Zoologica. Ultima oara cand am fost in Chisinau, am fost cazat la o domnisoara foarte draguta (nu ca ar fi singura) la ea acasa, de unde am admirat intrarea principala in Chisinau. Da, am stat in "Portile Chisinaului". Nu am cum sa uit bunavointa tinerilor de acolo, respectul si umanitatea de care au dat dovada, fratilor de peste Prut. Dimineata pe racaoare am fost la Alina Sclifos, unde am mancat de-am spart. Am mancat la dulciuri de la "Bucuria" de-am spart... Nu vreau sa intru iar in detalii, pentru ca am mai scris cate ceva acum mult timp...Dar mi-a placut la nebunie... Sa revenim la zilele din Brasov. Am petrecut minunat. Cum am spus si gazda a fost minunata. Cand am ajuns acasa, eram asteptat cu mancarea calda. Minunat moment... Duminica am jucat Hora Unirii in Piata Sfatului, dupa care am umblat iar prin Brasov. Am ajuns pe muntele Tampa. Am vazut o panorama minunta de acolo...Minunat oras, minunati oameni. Totusi mi se pare ciudat. Era liniste, nimeni nu se grabea...Parca toti erau lenesi, fata de cei din Bucuresti, unde noi cei de aici nu stim cum sa facem sa ajungem mai repede undeva, sa ajungem de la serviciu mai repede acasa si asa mai departe. Cand simtiti ca nu mai puteti, dati o fuga la munte. Cand sunteti deprimati, dati o fuar iar la munte. Acolo veti lasa toate rautatile, toate supararile...Aerul de munte va face cel mai bine...Iata acum la sfarsit si cateva poze...

20 de comentarii:

1. Incearca Elvetia, am fost acolo si crede-ma ca e mult mai frumos

2. Salut Anonim. De ce sa incerc Elvetia, cand nici macar un sfert din tara asta nu am vizitat !? Poate la batranete daca mai traiesc...

3. Pt ca Elvetia e de 10000 de ori mai frumoasa decat Romania

4. Asta e parerea ta si ti-o rescpect. Dar dupa cum am spus, dupa ce voi vedea macar o parte din frumusetile aceste tari si voi mai trai voi merge si in Elvetia...

5. Nu compara Romania cu Elvetia. Elvetia e de 1000 de ori mai frumoasa.

6. Sincer, chiar nu ma intereseaza acest aspect...Nu voi compara niciodata Romania cu alta tara, dar pentru mine, Romania este o tara frumoasa. Pe unde am umblat si pe unde voi mai umbla, voi promova cu bucurie turismul, datinile si mancarurile traditionale !

7. Da, un turism de rahat, care nici nu prea mai exista.

8. ROMANIA ESTE O TARA F FRUMOASA.NUMAI CINE NU A VIZITAT-O NU STIE SI VB DESPRE ALTE TARI,VEZI DOAMNE IN TARA NU AVEM NIMIC.ALTII AU TOTUL.NISTE SNOBI CU AERE DE CUNOSCATORI.RUSINE CA VA DENIGRATI TARA.AVEM O TARA CUM PUTINE SUNT IN LUME,REFERITOR LA FRUMUSETE,TRADITIE.ANONIMULE VIZITEAZA TOT SI MAI VB.

9. Din fericire am si un anonim pozitiv. Iti multumesc mult pentru replica data celeilalte persoane. Nici eu nu am vazut tot. Inca mai am de umblat. Vorba aia : Viata este doar drumul spre moarte !

10. Nu mi-am dorit si nici nu o sa imi doresc sa vizitez Romania. Nu ma mandresc nici cu faptul ca sunt roman.

11. Atunci emigreaza omule. Du-te in Amercia, Ungaria, Ucraina, Iugoslavia, Germania...si lasa-ne pe noi in pacea noastra. Lauda-te acolo cat vrei si cum vrei...

12. Noi "rromanii", suntem niste salbatici pe langa straini. Ei sunt foarte civilizati, dar noi suntem niste necivilizati si ne meritam soarta, de a fi servitorii altora si de a primi toate resturile de la vestici, ca si cand noi suntem cosul lor de gunoi si asa este. De-aia mi-e rusine ca sunt roman si imi va fi mereu rusine si scarba de aceasta natiune.

13. Salutare. Sa sti ca in orice padure exista uscaciuni, doar ca la noi sunt mai multe dar nu asa mari cum sunt in tarile occidentale. Acolo nu exista crima. Acolo e masacru...Am fost si eu in Viena si am vazut femeile mai baute decat barbatii si asa mai departe. Daca umbli mai mult si cauti mai mult, vei vedea ca noi pe langa ei, suntem de fapt mai : ospitalieri, cu mai mult bun simt si mai inimosi...Crede-ma...

14. Mda, mai inimosi, iar cand pleaca strainul sa viziteze orasul, i se umbla in bagaje si prin buzunarele pantalonilor, lasati pe scaun sau pe pat, sa vada gazda, daca gaseste cativa euro, ca sa ii poata lua.

15. Nu aberez deloc. Am avut o intalnire cu un client la Constanta si in camera hotelului unde mi-am lasat bagajele, plecasem sa iau masa si cand am urcat sus, am constatat ca cineva imi umblase in bagaje si l-am chemat pe directorul hotelului si am cerut sa se faca ancheta si la finalizarea anchetei, s-a constatat ca cea care imi umblase a fost camerista, asa ca mai scutiti-ma cu ospitalitatea "rromaneasca", ca e de tot rahatul si toata jena.

16. Vad ca umli prin tara. Noi suntem ROMANI, nu Rromani. Daca atat te duce capul, atunci sa fi sanatos. Cum am spus si alta data, orice padure are uscaturi...Dar este o diferenta masjora de la hotel, la pensiune si asa mai departe. Poate o sa realizezi si tu odata...!

17. Realizeaza tu, ca eu nu am vizitat si nici nu o sa vizitez RRomania. Nu ma mandresc cu ea. Mi-e rusine de ea.

18. Bine ma. Sa iti fie rusine in continuare !

19. De la rusine pana la scarba nu mai este decat un pas foarte mic.